Cât de repede pot pierde 30 de kilograme? - Sănătate -

30 de zi pentru a pierde în greutate

Mersul pe jos vine la îndemână atunci când vine vorba de prevenirea bolilor cronice, dar dacă te întrebi și tu poți pierde în greutate mergând, răspunsul este și da.

Sarcina pe săptămâni 30 kg pierdere în greutate în 1 lună. Dieta ca o lună pentru a pierde in greutate de 30 kg Dieta ca o lună pentru a pierde in greutate de 30 kg author by Bagira efect secundar dieta a ciclului menstrual 19 Oct De la vârsta de 14 ani am inceput sa am probleme cu greutatea. Timp de o luna de zile am tinut acest regim si am slabit 12 kg. Apropo : nu am baut 2 litri de apa si nu am mancat nimic dupa ora repet : fiind la scoala mi-a fost ceva mai am inceput si eu de astazi acest regim,sa pierd cateva.

În ceea ce privește cantitatea de greutate pe care o puteți pierde mergând, rezultatele vor varia. Cu toate acestea, una studiu a constatat că participanții au pierdut în medie trei kilograme mergând pe jos. Și ar putea fi evident, dar studiul a raportat, de asemenea, că cu cât mergeți mai mult, cu atât veți pierde mai mult în greutate. De ce ar trebui să mergi pentru a slăbi.

A face cu Platouri Când încercați să slăbiți, este posibil să fiți tentați să luați măsuri de dietă extremă pentru a vedea rezultate aproape instantanee și pentru a slăbi cât mai repede posibil. Dacă doriți rezultate pe termen lung, totuși, sunteți mai bine cu o abordare lentă și constantă a pierderii în greutate. Pierderea a 30 de kilograme necesită luni de efort - și dacă sunteți deja aproape de greutatea obiectivului, s-ar putea să vă ia mai mult de jumătate de an pentru a vă atinge obiectivele de slăbire.

Mersul necesită puțin în ceea ce privește echipamentul, se poate face mai mult sau mai puțin oriunde și este mai puțin probabil să stresăm articulațiile așa cum poate alergarea.

Dar doar pentru că mersul în poziție verticală este o modalitate ușoară și naturală pentru oameni de a consuma energie din alimentele pe care le consumăm, nu înseamnă că nu putem învăța să o facem mai bine - și să creștem arsura burta.

Urmând sfaturile de mai jos, veți afla cum mersul pe jos pentru a pierde în greutate este un mod cu impact redus de a vă atinge obiectivele corpului.

Sfaturi de mers înainte de a ieși din casă. Suprafețele plane normale necesită doar încălțăminte cu toc mic, confortabilă, amortizată și ușoară.

Shutterstock Înainte chiar să vă gândiți la legarea adidașilor, gândiți-vă la cântecele pe care doriți să le auziți în timp ce faceți pași către un montator.

Dacă ai o coloană sonoră excelentă pentru mersul tău, te va motiva să te împingi mai tare și să mergi 30 de zi pentru a pierde în greutate departe, iar cel mai bun aspect este că probabil că nici măcar nu vei observa efortul suplimentar pe care ajungi să îl depui. Căutați melodii între 75 și BPM - aceste tempo vă vor ajuta să vă sincronizați strutul cu ritmul.

Shutterstock Este bine să aveți o idee clară despre locul în care veți merge în orice zi. Vă veți simți confortabil și încrezător știind la ce să vă așteptați în timp ce mergeți și nu veți pierde timpul de mers pe jos descoperind un traseu din mers. Încercați și concepeți o mână de trasee care variază în lungime, suprafață și teren. Doar câteva opțiuni de traseu vă pot împiedica noul obicei de sablare a burții de la a deveni repetitiv.

Shutterstock Numeroase studii confirmați faptul că a avea un grup de sprijin puternic este vital pentru realizarea și menținerea pierderea în greutate succescu cei care fac parte dintr-o rețea de asistență socială pierde mai mult în greutate decât omologii lor solo. Nu este o glumă: râsul autentic poate 5 sfaturi de pierdere în greutate o creștere de la sută a cheltuielilor energetice bazale și a ritmului cardiac de odihnă, potrivit unui studiu publicat în Jurnalul internațional de obezitate.

Asta înseamnă că un festival de chicotit de minute ar putea arde 40 până la de calorii. Shutterstock 30 de zi pentru a pierde în greutate trăim cu toții în San Diego, ceea ce înseamnă că trebuie să ne confruntăm cu un climat dinamic.

Nu lăsați o alergare de vreme fierbinte, rece, umedă, cu vânt sau gheață să vă împiedice să vă îndepărtați de pe burtă.

  • Pentru a pierde mai mult în greutate, exersează 30 de minute zilnic - Nici o oră - Healths -
  • Pierderea de grăsimi de sex feminin peste 40 de recenzii
  • Pierde o lire de grăsime pe zi
  • Destinat adulților peste 17 ani 3.
  • Cauze semnificative de pierdere în greutate
  • 30 de sfaturi pentru a pierde în greutate - Pierdere În Greutate
  • Cat de rapida ar trebui sa fie scaderea in greutate?

Luați-vă echipat cu îmbrăcămintea potrivită pentru tipurile de vreme pe care le poate obține zona dvs. În timpul caniculei, mergeți înainte ca soarele să devină prea înalt pe cer, în timpul unei apăsări reci, faceți opusul. Un pasager cu vreme frumoasă din Seattle sau Fargo va pierde o mulțime de oportunități de sablare. Shutterstock Unele companii de asigurări de sănătate oferă acum stimulente financiare pentru membrii care pot realiza un anumit număr de pași într-o zi.

Asta pentru că știu că mersul pe jos este o modalitate excelentă de a evita obezitatea și bolile. Nu există un număr ideal când vine vorba de câte etape zilnice este ideală, dar oficialii japonezi din domeniul sănătății recomandă Există o singură modalitate de a afla câte pași urmăriți: luați un pedometru. Sunt relativ ieftine și ar putea sfârși prin a te motiva să pierzi câteva kilograme.

Și dacă doriți să îmbunătățiți fiecare aspect al vieții de zi cu zi, asigurați-vă că înscrieți-vă la newsletter-ul nostru pentru a primi rețete zilnice și știri despre alimente în căsuța de e-mail! Shutterstock Păstrarea unui jurnal sa dovedit a crește eficacitatea unui program de mers pe jos cu 47 la sută, potrivit unui Jurnalul Colegiului American al Chirurgilor studiu!

Țineți evidența zilelor în care ați efectuat rutina de mers pe jos, ora din zi sau din noapte în care ați efectuat rutina de mers pe jos, distanța și timpul pentru a finaliza fiecare rutină de mers pe jos, cursul în care ați efectuat rutina de mers pe jos și pierderea în greutate modafinil săptămânală.

Shutterstock Mergeți la o plimbare cu o parte din soarele sau chiar lumina zilei.

dieta de ingrasare

De ce? Ei bine, un studiu publicat în Revista Internațională de Endocrinologieau arătat că adulții lipsiți de somn, care au fost expuși la lumină slabă după trezire, au avut concentrații mai mici de hormon de plinătate leptină, în timp ce cei cu lumină albastră de tipul becurilor eficiente din punct de vedere energetic au avut niveluri mai ridicate de leptină.

Lăsând puțină lumină în viața ta, vei obține ceva viață în obiectivele de slăbire pe măsură ce te îndrepți către un viitor mai subțire și mai sănătos. Cum să mergi pentru pierderea în greutate. Shutterstock Potrivit antrenorului de sănătate holistică Seth Santoro, cea mai bună strategie pentru scăderea procentului de grăsime corporală este să vă plimbați la scurt timp după ce vă treziți.

Shutterstock Mergeți ca și cum ați fi la aeroport și l-ați închis pentru zborul de plecare. Dacă sunteți de kilograme mergând rapid aproximativ 3,5 mile pe orăveți arde în jur de de calorii la fiecare 60 de minute.

Dacă vă puteți încadra în 30 de minute de mers pe jos pe o suprafață plană în fiecare zi, veți fi ars 1. Studiile arată că acest tip de cheltuieli săptămânale de calorii ajută la protejarea împotriva bolilor de inimă și, desigur, probabil că veți începe să observați că arătați și vă simțiți diferiți în curând.

Studiu de la Universitatea de Stat din Ohio este una dintre primele care măsoară costul metabolic, sau caloriile arse, ale schimbării vitezei de mers.

Cât de repede pot pierde 30 de kilograme? - Sănătate -

În timp ce mergi rapid timp de 30 de minute este o idee minunată, încearcă și lucrează în câteva minute în care accelerezi și decelerezi mersul tău rapid. Shutterstock Vedeți, pomparea puternică a brațelor nu numai că vă accelerează ritmul, ci oferă și un antrenament bun al corpului.

trucuri de slăbire

Îndoiți brațele la 90 de grade și pompați de pe umăr. Aruncați-le în mod natural, ca și când ați ajunge la portofel în buzunarul din spate. Pe leagănul înainte, încheietura ar trebui să fie aproape de centrul pieptului. Cum să crești pierderea în greutate în timp ce mergi. Shutterstock Dacă doriți să vă măriți ritmul de mers, puteți face acest lucru în două moduri.

Puteți face pași mai lungi sau puteți face pași repezi. Experții spun că este mai bine să faceți mai târziu, deoarece prelungirea pasului poate crește tensiunea pe picioare și picioare. Shutterstock Pe lângă modificarea vitezei, o modalitate excelentă de a arde mai mult grăsime abdominală este să schimbi suprafața pe care mergi.

grăsime argan rebel

Shutterstock Faceți cel puțin 20 de minute de mers pe jos de intensitate ridicată în 3 zile neconsecutive pe săptămână, deoarece veți arde mai multe grăsimi în timpul și după aceste antrenamente cardio-intensive. În zilele alternative, faceți intensitate moderată fitness activitate timp de aproximativ 30 de minute pe sesiune. Shutterstock Mersul rapid pe un deal scurt este un exemplu excelent de antrenament la intervale atunci când este intercalat cu mersul pe teren plat.

Mușchii picioarelor vă mulțumesc dacă vă aplecați ușor înainte când mergeți în sus și genunchii vă vor fi și mai recunoscători dacă vă încetiniți ritmul, îndoiți ușor picioarele și faceți pași mai scurți când coborâți acele dealuri. Shutterstock Îmbunătățiți-vă antrenamentul în partea superioară a corpului utilizând stâlpi de trekking ușori, cu vârf de cauciuc. Dacă ați schiat vreodată schi fond, veți cunoaște mișcarea.

Dacă nu ați făcut-o, merge așa: Faceți pasul înainte cu piciorul stâng, deoarece brațul drept cu stâlpul vine înainte și este plantat pe pământ, cam chiar cu călcâiul piciorului stâng. Mergând cu stâlpii în timp ce reduceți stresul pe genunchi în timp ce lucrați mușchii pieptului și brațelor, precum și unele abdominale. Shutterstock Greutățile mâinilor vă pot crește cheltuielile calorice, dar vă pot modifica balansarea brațului și, astfel, vă pot duce la durere musculară sau chiar rănire.

În general, nu sunt recomandate persoanelor cu hipertensiune arterială sau boli de inimă. Dacă doriți să le utilizați, începeți cu greutăți de o kilogramă și creșteți greutatea treptat. Nu sunt recomandate greutățile gleznei, deoarece cresc șansele de rănire. Shutterstock Mersul înapoi folosește mușchii picioarelor diferit de mersul înainte și poate fi o modalitate excelentă de reabilitare după o leziune la genunchi.

  1. Hollywood slimming
  2. 30 kg pierdere în greutate în 1 lună, Slăbește ftm
  3. Mese bune pentru a găti pentru pierderea în greutate
  4. Pierde greutatea ca un italian
  5. Mai bine să piardă în greutate înainte de tummy tuck
  6. Îndepărtați grăsimile mai mici
  7. Hd supliment pentru pierderea în greutate recenzii

Mersul retro este cel mai sigur pe bandă, dar o pistă de alergare pustie ar fi la fel de potrivită. Dacă nu aveți niciuna dintre aceste setări disponibile, mergeți afară - departe de trafic, copaci, gropi etc. Chiar și un ritm lent 2 mph oferă un antrenament destul de intens. Pentru a evita durerea musculară, începeți încet: nu încercați să mergeți înapoi mai mult de un sfert de milă în prima săptămână.

Sfaturi pentru post-mers.

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate

Bea ceai verde după plimbare. Shutterstock LA Nutriție Studiul a constatat că participanții care au consumat trei căni de băutură în fiecare zi timp de o săptămână au 30 de zi pentru a pierde în greutate mai puțini markeri ai daunelor celulare cauzate de rezistența la efort. Asta înseamnă că ceaiul verde vă poate ajuta, de asemenea, să vă recuperați mai repede după o plimbare rapidă.

In alt Journal of Health Science studiul, participanții care s-au împerecheat consumând o băutură sportivă cu echivalentul a patru până la cinci cești de ceai verde cu 30 de minute de jogging de trei ori pe săptămână timp de 8 săptămâni și-au crescut capacitatea de a arde grăsimi în timpul exercițiilor fizice, precum și în timp ce erau sedentari.

Shutterstock Pierderea rapidă în greutate nu devine mai ușor de atât: simpla băutură mai multă apă poate crește rata la care oamenii sănătoși ard calorii, potrivit unui studiu din Journal of Clinical Endocrinology and Metabolism. După ce au băut aproximativ 17 uncii de apă aproximativ 2 pahare înalteratele metabolice ale participanților au crescut cu 30 la sută. Cercetătorii estimează că creșterea aportului de apă cu 1,5 litri pe zi aproximativ 6 căni ar arde Acum, imaginați-vă maximizarea acelei pierderi de greutate a apei cu o plimbare care stimulează metabolismul.

Shutterstock Ați văzut vreodată pe cineva consumând un Gatorade sau Vitaminwater în timp ce mergea? Cu excepția cazului în care urcă pe o pantă ascuțită în grabă, o fac greșit. Sfatul ei este să nu consumați astfel de băuturi decât dacă vă antrenați cu o frecvență cardiacă crescută timp de cel puțin o oră. În plus, acele băuturi dulci sunt teribile nutriție pentru alergători și plimbători, oricum!

pierderea în greutate pipi mai mult

Shutterstock Un Jurnalul internațional de obezitate Studiul a demonstrat că o dietă hipocalorică bogată în migdale ar putea contribui la creșterea pierderii în greutate. Nu numai că grăsimile monoinsaturate bune din migdale au un efect asupra nivelului de insulină, spun oamenii de știință, dar oferă și dietelor un sentiment deplin, ceea ce înseamnă că este mai puțin probabil să mănânce în exces.

Account Options

Așadar, aduceți o pungă mică de migdale în plimbare dacă începeți să vă simțiți foame. Shutterstock La început, orice lucru nou poate fi dificil de continuat, pur și simplu pentru că încă nu face parte din rutina ta. Odată ce devine un obicei, va deveni o parte din fluxul tău de zi cu zi. Amintiți-vă că motivația este ceea ce vă face să începeți, iar obiceiurile sunt cele care vă fac să continuați.

5 luni de transformare în greutate pierdere în greutate

Shutterstock Mersul pentru pierderea în greutate este un lucru, dar mersul pe jos are și alte beneficii. Oportunități bonus de ardere a grăsimilor pe burtă vă așteaptă dacă puteți lăsa mașina acasă, puteți lua scările în loc de lifturi și scări rulante sau dacă puteți merge pe jos mile sau două până la casa unui prieten sau a unei rude. Dacă luați transportul în comun la serviciu, mergeți la o stație de autobuz sau tren puțin mai departe de-a lungul traseului.

Este important să-ți realimentezi corpul imediat după un antrenament sau o plimbare rapidă, deoarece ajută la refacerea nivelului de glicogen, la scăderea descompunerii proteinelor și la creșterea sintezei proteinelor și a capacității de a construi mușchi.

  • Cat de rapida ar trebui sa fie scaderea in greutate?
  • 60 de zile provocare în greutate
  • Greutatea pierde 13
  • Sus Greutatea corpului unei persoane este determinata de cantitatea de energie acumulata in urma consumului de alimente si de cantitatea de energie consumata de activitatile zilnice.
  • Renunță la zahăr cum să piardă în greutate
  • 30 kg pentru a pierde în greutate rapid, Cel mai bun mod de a pierde 30 kg în greutate
  • Peste 30 de ani pierde in greutate Slabire Rapida Destinat adulților peste 17 ani 2.

Când exercităm multă energie suplimentară în sala de gimnastică, corpul nostru solicită mai mult combustibil, cu dureri de foame și burtă bubuitură. În acest moment, oamenii tind să-și submineze eforturile alimente care de fapt le fac mai foame sau cantitate de prisos de mâncare, spune Lisa JubileeMS, CDN. Shutterstock Chiar și atunci când te odihnești, corpul tău arde constant calorii.

De fapt, 75 la sută din caloriile pe care le arzi în fiecare zi sunt consumate doar pentru a te menține în viață. Dacă puteți împacheta doar cinci kilograme de mușchi și îl puteți susține, veți arde echivalentul caloric a trei kilograme de grăsime pe parcursul unui an.

Adăugați în lista de dorințe Instalați Cea mai bună aplicație de slăbit dedicată bărbaților pentru arderea grăsimii și scăderea în greutate acasă! Datorită exercițiilor eficiente de ardere a grăsimii poți scăpa de grăsimea de pe burtă, elimina sânii masculini și colăceii.

Împerecheați acest brawn suplimentar cu 30 de minute de mers pe jos o dată pe zi și veți începe să reduceți depozitele de grăsime suplimentare în cel mai scurt timp.