Planuri de exerciții și diete pentru a pierde 15 kilograme în trei luni - Sănătate -

5 lb echivalent de pierdere în greutate. Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

greu de pierdut în greutate la 30

Planuri de exerciții și diete pentru a pierde 15 kilograme în trei luni Sănătate Sănătate Pierderea în greutate poate fi foarte provocatoare. Dacă vrei ă lăbești 15 kilograme în trei luni, e te un obiectiv atât ănătocât și perfect rezonabil.

Reducerea caloriilor, mod Conţinut: Consumul de calorii și pierderea în greutate Pierderea în greutate poate fi foarte provocatoare.

Dieta vs. Exercițiu - Ce este mai bun pentru pierderea în greutate?

Dacă cum se pierde o persoană grasă în greutate să slăbești 15 kilograme în trei luni, este un obiectiv atât sănătos, cât și perfect rezonabil. Reducerea caloriilor, modificarea dietei și creșterea nivelului de activitate vă pot ajuta să vă atingeți obiectivele de slăbire. Pierdere în greutate sănătoasă și exerciții fizice Potrivit Harvard Health Publishing, este cel mai sigur să slăbești treptat.

Pierderea în greutate de aproximativ 1 până la 2 kilograme pe săptămână este considerată sănătoasă.

bauturi care ajuta la slabit

Dacă urmați aceste instrucțiuni, aceasta înseamnă că puteți 5 lb echivalent de pierdere în greutate în siguranță maximum 8 kilograme pe lună. Cu toate acestea, nu este nevoie să încercați să pierdeți maximul. Un obiectiv realist și sănătos în care pierzi 15 kilograme în trei luni - echivalentul a 5 kilograme pe lună - poate fi chiar mai bun pentru tine.

avante slimming

Când pierdeți în greutate treptat, este mai puțin probabil să vă întoarceți kilogramele. Obiectivele dvs. Dacă nu doriți să faceți dietă, va trebui să încorporați mai mult exercițiu în rutina zilnică. Editura Harvard Health spune că va trebui să arzi 3. Cu toate acestea, arderea a 3.

Павленский. Голая жизнь (de)

Acest număr de calorii este echivalent cu mersul de 35 de mile. Dacă ai timp scurt, ai putea să faci și mai puțină mișcare. Cu toate acestea, va trebui să vă asigurați că alegeți activități viguroase. De exemplu, înotul arde aproximativ calorii pe oră, în timp ce joggingul și alergatul ard în jur de de calorii pe oră. Evident, acesta este un exercițiu destul de mare pentru a fi încorporat brusc în rutina ta. Dacă încercați să slăbiți 15 kilograme în trei luni, probabil veți fi mai ușor să combinați cantități moderate de exerciții fizice cu modificări ale dietei, cum ar fi reducerea consumului de calorii, pentru a slăbi.

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Consumul de calorii și pierderea în greutate Majoritatea oamenilor consumă în jur de 2. Cu toate acestea, liniile directoare dietetice pentru americani afirmă că un consum zilnic sănătos de calorii poate varia între 1. Numărul exact de calorii pe care ar trebui să le consumați este determinat de vârsta, sexul și cât de activ sunteți.

Pierdere garantata in greutate RO

Harvard Health Publishing recomandă reducerea aportului zilnic de calorii cu aproximativ de calorii, dacă sperați să pierdeți aproximativ o kilogramă în fiecare săptămână.

Cu toate acestea, este posibil să vă reduceți aportul zilnic de calorii cu până la 1. Acest lucru ar duce la o pierdere în greutate de aproximativ 2 lire sterline pe săptămână.

Avertizare Pierderea a mai mult de 2 kg în cinci săptămâni este considerată o modalitate sigură și sănătoasă de a slăbi. Pierderea suplimentară de 0,5 kg până la 1 kg pe săptămână vă poate pune în pericol din cauza lipsei de nutriție, oboseală și adesea incapabilă să reziste. Dietele cu conținut scăzut de calorii sunt utilizate pentru pierderea rapidă în greutate, ceea ce face foarte dificil să consumi toți nutrienții esențiali de care are nevoie corpul tău. Cu toate acestea, cu câteva mici modificări ale dietei și stilului de viață, pierderea a mai mult de 2 kg în cinci săptămâni devine destul de ușoară, asigurând în același timp siguranța și sănătatea majorității oamenilor.

Numărul exact de calorii pe care ar trebui să le eliminați din dietă va depinde de câte calorii consumați de obicei și de obiectivele dvs. Dacă sperați să pierdeți 15 kilograme în trei luni printr-o combinație de exerciții fizice și restricții de calorii, poate doriți să eliminați până la de calorii din dieta zilnică.

Dacă nu intenționați să faceți mișcare, va trebui să reduceți aportul zilnic de calorii cu aproximativ de calorii.

Angajează-te în exercițiul pe care îl iubești Urmarea unui plan de mese bine rotunjit și adoptarea unui program de exerciții fizice care include activități de care vă bucurați vă ajută să pierdeți în greutate.

Cu toate acestea, reducerea caloriilor ar putea să nu fie potrivită pentru persoanele care consumă deja diete cu conținut scăzut de calorii.

Consumul de mai puțin de 1. Atunci când reduceți caloriile, trebuie să aveți în vedere că este important nu doar cantitatea de alimente pe care o consumați, ci și calitatea alimentelor pe care le consumați.

Cum să pierzi 2 kilograme pe săptămână pe un plan de masă

Consumul de 1. Un nutrient special care poate ajuta la scăderea în greutate este fibra dietetică. Potrivit Food and Drug Administration și un studiu din august în Jurnalul European de Nutriție Clinică, aportul de fibre alimentare vă poate îmbunătăți sațietatea.

Cine câștigă - Dieta sau exercițiile fizice?

În esență, consumul de fibre vă reduce în mod natural aportul de calorii și vă ajută să rămâneți plin pentru perioade mai lungi de timp, sprijinindu-vă astfel obiectivele de slăbire.