Macrocomenzile nu se potrivesc cu caloriile

Ardeți macrocomenzile de grăsime. Recomandat

Pinterest Să facem față: scăderea în greutate este dificilă.

scoateți grăsimea din laptop pierde greutatea de la șoldurile mele

Cu toate acestea, dacă credeți că susținătorii "Dacă dieta dvs. Macro sau IIFYM cunoscută și sub numele de" dietă flexibilă " credeți că puteți mânca ceea ce doriți și încă pierdeți în greutate fără să numărați calorii.

Pasul 2: Găsiți-vă rapoartele macro pentru volum

Conform planului nutrițional IIFYM, dacă vă veți menține obiectivele macroactive zilnice, veți consuma în mod automat mai puține calorii pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate. De exemplu, carnea este încărcată cu proteine, pâinea constă în principal din carbohidrați, iar uleiul de măsline este predominant gras, iar organismul are nevoie de toate cele trei funcții pentru a funcționa.

  • Calculează-ți macrocomenzile De ce să comentezi Interese și limite - Cuisine ta ligne
  • Puneți-vă la dispoziție planul Există la fel de multe teorii despre cum să slăbești, pe cât de multe kilograme trebuie pierdute, iar una dintre cele mai noi tendințe de slăbire implică un contor macro alimentar.
  • Macrocomenzile nu se potrivesc cu caloriile
  • Pierderea sănătoasă săptămânală în greutate kg
  • Calculați-vă macro-urile: de ce?
  • Cum 'arde' corpul grasimea?
  • Fat burn fitwhey pantip

Pierdeți greutatea stabilind-vă o țintă de câte grame de proteine, carbohidrați și grăsimi pe care le consumați pe zi, spre deosebire de cele mai multe diete tradiționale, nu trebuie să numărați calorii și, spre deosebire de dietele cu conținut scăzut de carbohidrați sau cu conținut scăzut de grăsimi, Nu îndepărtați cartofii, pastele sau slănina — teoretic, planul IIFYM vă permite să mâncați ceea ce doriți dacă se potrivește cu numărul dvs.

Cum afli cât de multe macrouri ai nevoie? Calculul macrocomenzilor necesită câteva ardeți macrocomenzile de grăsime de bază.

Macrocomenzi pentru construirea musculaturii Când vine vorba de construirea mușchilor, macronutrienții trebuie să fie formați pentru a maximiza eficiența creșterii musculare. Acestea sunt compuse din carbohidrați, grăsimi și, cel mai important, pentru construirea mușchilor - proteine. Deci, ce înseamnă exact pentru fizicul tău? Aici vom acoperi rapid macronutrienții, astfel încât acest elefant ascuns și adesea trecut cu vederea din cameră să nu vă împiedice câștigurile. Nu contează caloriile atunci când urmăriți macro-urile?

Pasul 1: Determinați "echilibrul energetic" sau numărul de calorii pe care le ingerați și le ardeți zilnic, spune Schönfeld. Institutul National de Sanatate NIH ofera un calculator online care utilizeaza greutatea, nivelul de activitate si sexul pentru a determina cat de multe calorii consuma corpul pe zi. Site-urile Web și aplicații precum My Fitness Pal vă permit să urmăriți aportul de calorii.

pierdere de grăsime spa stiluri de pantofi de slăbire

Pasul 2: Odată ce ai aceste numere, trebuie să concepem un aport de calorii țintă pentru a-ți atinge obiectivele de greutate. Pasul 3: Dupa ce ati determinat numarul total de calorii Daca ar fi sa mancati pe zi, trebuie sa aflati cat de multe dintre caloriile zilnice ar trebui sa vina din grasimi, carbohidrati si proteine.

Poți tăia grăsimea și arde musculatura în același timp?

Unii oameni se descurcă bine cu planuri scăzute de carbohidrați, iar unii oameni se descurcă bine cu mai puțină grăsime.

Totul depinde de persoană. Dacă sunteți un atlet sau în formare, dieta dvs.

Și dacă vă simțiți foame tot timpul, poate fi util să subliniem grăsimile sănătoase, cum ar fi avocado și nuci. De exemplu, dacă ținta dvs.

parazitul curățați povestirile de succes pentru pierderea în greutate pierderea în greutate newcastle upon tyne

Unii experți în nutriție sunt fani ai dietei de flexibilitate, deoarece nu restricționează alimentația și oferă mai multă posibilitate pentru indulgențe ocazionale. Cu alte cuvinte, dietele flexibile sunt Nu o scuză pentru a mânca ceea ce vrei. Calitatea produselor alimentare este încă importantă.

jadelă de îndepărtare a pierderii în greutate azitromicina provoacă pierderea în greutate

Legumele bogate în antioxidanți și fibrele pentru a lupta împotriva bolilor vor fi întotdeauna mai bine pentru tine decât jetoanele sau cookie-urile care sunt, în esență, calorii goale. Consumând în mod constant cantități mari de alimente fast-food Glucurile prelucrate doar pentru că "se potrivesc cu macrocomenzile" nu sunt neapărat durabile atunci când priviți contextul general al ceea ce înseamnă să mănânci pentru sănătatea ta.

Cum să vă calculați macrocomenzile ?

Cum încep? După ce ai calculat macrocomenzile, poate fi dificil să rămâi în limitele obiectivelor zilnice de a pregăti o masă mică, conform nutriționistului înregistrat Lauren Kelly.

Planificarea alimentelor pentru dieta macro Dacă nu pregătiți deja, planificarea alimentelor poate suna extenuant, dar nu neapărat. În loc să gătești 15 mese separate, vei găsi câteva serii de îndepărtați grăsimea din pancreas, legume și boabe care pot fi pregătite în diferite culori pe parcursul săptămânii.

Pasul 1: Determinați câte calorii ar trebui să mâncați atunci când faceți volum

De exemplu, friptura de porc friptură cu broccoli poate fi servită într-o seară, amestecată cu ouă în dimineața următoare sau servită ca prăjitură de salată la prânz. Dacă doriți mese fiabile, investiți într-un crocpot unde puteți arunca carnea și legumele pentru o perioadă de timp stabilită și puteți monitoriza progresul.

se amestecă cartofi prajiti pentru a pierde in greutate pierde greutatea într o singură zi

O scară alimentară este necesară pentru a vă asigura că nu mâncați prea mult. Este mult prea ardeți macrocomenzile de grăsime să subestimezi dimensiunile porțiunilor.

Nu contează caloriile atunci când urmăriți macro-urile?

MyFitnessPal, una dintre cele mai populare aplicații de urmărire a alimentelor, are mai mult de un milion de alimente în baza de date care conțin date despre calorii și macro. Deși există o versiune premium, descărcarea gratuită oferă tot ce aveți nevoie pentru a urmări down macro-uri și stick la dieta ta.

  • Calculator macro - Calculator macro gratuit - Calculator calorii - Macros Inc
  • Pagina principala Fitbod Sezonul de tăiere se încheie, poate tocmai ați terminat un spectacol de culturism, vă dați corpului o pauză de la dietă sau doriți să construiți niște mușchi și să vă întăriți rapid.
  • Ce ar trebui Caloriile tale; Macrocomenzile sunt la volum
  • Pierderea în greutate ethergen
  • Pagina principala Acest calculator macro gratuit folosit de peste
  • Macro scăzut: ce sunt ei și cum să le contorizați Frumuseţe Macro scăzut: ce sunt ei și cum să le contorizați Video: Ce ii mai uneste pe moldoveni, ardeleni si munteni la de ani de la Marea Unire?
  • Slăbire sculpta figura

Asta sună ca o mulțime de muncă, dar nu trebuie să fie. De fapt, IIFYM poate să apară mai relaxat în comparație cu dietele care elimină grupurile de alimente întregi sau necesită combinații de alimente complicate și specifice.