Account Options

Ceea ce vă ajută să ardeți grăsime, Pierde 9 grăsime corporală, Arderea grăsimilor din corpul tău

Conținutul

    Alegerea de a adăuga grăsimi monoinsaturate într-o dietă echilibrată va ajuta la promovarea pierderii de grăsime prin secțiunea intermediară. Includeți alimentele bogate în grăsimi neinsaturate în planul dvs.

    ceea ce vă ajută să ardeți grăsime

    Felierea avocado pe tabla de tăiere. Grasimile monoasaturate ajuta la cresterea ratei metabolice bazale, permitand corpului tau sa arda mai rapid grasimea.

    ceea ce vă ajută să ardeți grăsime

    Grăsimile monoasaturate vă vor ajuta să vă mențineți plini și mulțumiți mai mult timp. Acest lucru va ajuta la prevenirea consumului excesiv, ceea ce vă va ajuta să vă restricționați caloriile pentru pierderea în greutate.

    Adăugați uleiuri de măsline în pastele sau avocado în sandvișul dvs.

    ceea ce vă ajută să ardeți grăsime

    Alimente Migdalele sunt o sursă sănătoasă de grăsimi monoinsaturate. Consiliul de migdale din California explică că inclusiv aproximativ 1 oz. Uleiul de măsline și avocado sunt, de asemenea, alimente umplute cu grăsimi monoinsaturate.

    ceea ce vă ajută să ardeți grăsime

    Aceste grăsimi vă vor ajuta să ardeți grăsimea din burtă atunci când mâncați cu moderație. Dimensionarea porțiunii este esențială, deoarece aceste alimente pot fi bogate în calorii. Antrenamentele Cardio cele mai multe zile ale săptămânii timp de 30 de minute vă vor ajuta să vă topiți grăsimea corporală.

    ceea ce vă ajută să ardeți grăsime

    Antrenarea în greutate trebuie făcută trei zile pe săptămână pentru a vă crește mușchiul slab, ceea ce vă va ajuta corpul să ardă mai multe calorii în timpul zilei. De asemenea, îndreptați-vă direcția, vă ajutați să vă reduceți talia.