Contor de fit ușor.

Pierde macrocomenzile de numărare în greutate, Video: IMPOSSIBALL ? Flat Earth Documentary (2017) 2021, Iunie

Flat Earth DocumentaryIunie Doar cât de important este să gestionați macro-grăsimile, carbohidrații și proteinele? Numărătoarea macrocomenzilor, macrocomenzile de urmărire, IIFYM - dacă se potrivește cu macrocomenzile. În ultimii ani, se pare că atenția noastră sa schimbat cel puțin oarecum de la calorii la macronutrienți, în special când vine vorba de scăderea în greutate. Dar doar pentru că o mulțime de oameni vorbesc despre macro-uri, numărați-le, lovind-le, etc. Mulți oameni își urmăresc deja aportul de carbohidrați - persoanele cu diabet zaharat inclusiv fac acest lucru în fiecare zi pentru a ști cât de mult să ia medicamente.

Dar ar trebui cineva și toată lumea?

Calculator macro - Nurturaa

Pai depinde. Dar probabil că nu?

pierde macrocomenzile de numărare în greutate hclf pierdere de grăsime

Lasă-mă să explic. Nutrienții sunt ceea ce obținem de la alimente pentru a supraviețui. Există două tipuri: macronutrienți și micronutrienți. Macronutrienții macrocomenzile sunt acelea pe care le consumăm în cantități mari, iar micronutrienții - vitaminele și mineralele sunt exemple - sunt substanțele nutritive de care avem nevoie în cantități mai mici.

Macrorele se încadrează în patru categorii principale: proteine, grăsimi, carbohidrați și alcool. Toata energia pe care o primim de la mancare vine macronutrienti, astfel incat toate contin calorii naibii.

pierde macrocomenzile de numărare în greutate pierderea de grăsime retreat spania

Proteinele si carbohidratii contin aproximativ 4 calorii pe gram, grasimile contin 9, iar alcoolul contine 7. Ele sunt numite esențiale pentru că avem nevoie de ele pentru a supraviețui, dar organismul nu le poate face.

pierde macrocomenzile de numărare în greutate cum de a pierde prietena să piardă în greutate

Fun: De fapt, nu trebuie să mâncăm carbohidrați sau alcool pentru a supraviețui cu excepția situațiilor sociale incomode - deși, pentru banii mei, trăind fără carbohidrați nu este nici o modalitate de a trăi deloc. Cele mai multe diete bazate pe urmărirea macronutrientului încep cu un calcul al numărului de calorii pe care ar trebui să-l consumați pe baza cheltuielilor dvs.

Dacă spuneți calculatorului că doriți să câștigați sau să pierdeți în greutate, numărul este ajustat, adesea câteva sute de calorii în sus sau în jos. O dietă cu conținut scăzut de carbohidrați, cum ar fi dieta ketogenică, ar necesita obținerea a 5 până la 10 procente din calorii din carbohidrați.

Mulți oameni care optimizează și urmăresc macrocomenzile încearcă să optimizeze performanța atletică sau să îndeplinească obiectivele compoziției corporale. Numărarea macrocomenzilor "poate fi benefică pentru sportivii sau sportivii competitivi, unde cercetările au arătat că consumă anumite proporții de proteine, carbohidrați și grăsimi pot optimiza performanța atletică", spune Jacob Mey, Ph.

O persoană axată în primul rând pe construirea masei musculare ar putea dori să obțină mai multe calorii din proteine, deoarece este atât de important pentru a construi musculare. Un atlet de anduranță în mijlocul sezonului de antrenament ar putea să-și ajusteze dieta astfel încât să mănânce o proporție mai mare de carbohidrați, precum și proteine, pentru a ajuta la recuperarea de la o pregătire intensă.

Dar macrocomenzile de urmărire nu sunt pentru toată lumea, mai ales dacă aveți o istorie a obiceiurilor alimentare dezordonate.

NUMĂRAREA CALORIILOR VS. NUMĂRAREA MACRO-URILOR: CARE ESTE CEL MAI BINE? - MÂNCAT SĂNĂTOS - 2021

Privind la macronutrient defalcare va poate ajuta sa intelegeti mai bine modul in care dieta ta ar putea sa te afecteze. Daca cineva vrea sa treaca la o dieta vegana, de exemplu, un dietetician inregistrat s-ar putea uita la defectiunea macronutrient persoana pentru a va asigura ei primesc suficientă proteină.

pierde macrocomenzile de numărare în greutate russia rusă arde grăsime

Un dietetician care ajută pe cineva să piardă în greutate ar putea dori să vadă dacă există o anumită zonă în care consumă exces de calorii. Un dietetician înregistrat poate afla mai multe despre obiectivele și relația dvs.

Acestea fiind spuse, chiar dacă relația dvs. Urmărirea macrocomenzilor sau a unei diete macroactive vă poate ajuta să vă simțiți capabili și să vă controlați hrana personală.

Cu toate acestea, poate fi dificil să se facă tot timpul și poate necesita pur și simplu mai mult efort decât este de fapt necesar pentru majoritatea oamenilor. Din păcate, când se oprește numărarea macrocomenzilor, ele se confruntă cu o revenire în greutate deoarece obiceiurile alimentare sănătoase nu au fost dezvoltate ", adaugă Mey.

Rețineți că nu mâncăm macros; consumăm alimente care conțin unele sau toate macrocomenzile în cantități diferite. Un stil de viață sănătos este mai mult decât numărul de macrocomenzi pe care pierde macrocomenzile de numărare în greutate consumați. Dieturile pe bază de macronutrienți pot fi preferabile altor tipuri de diete pentru unii oameni, deoarece acestea mai mult sau mai puțin găzduiesc orice fel de mâncare în rațiune.

Cele mai bune aplicații gratuite de calorii pe Android și iOS

Deci, puteți avea acea pompă de înghețată de șuncă de ciocolată cu slănină de ciocolată, atâta timp cât sunteți în regulă cu singura altă masă în acea zi fiind un shake de proteine. Problema este că consumul de alimente pentru a se potrivi macro-urilor dvs. De exemplu, puteți să vă loviți macro-urile cu fripturi porterhouse și Pixie Stix, dar în acest caz, lovirea macrocomenzilor va duce la pierderea multor alimente esențiale care sunt recunoscute ca fiind foarte bune pentru dumneavoastră cereale integrale, fructe, legume, grăsimi etc.

Dacă sunteți atât de concentrat pe macrocomenzile pe care le pierdeți imaginea de ansamblu, veți pierde toate celelalte lucruri care sunt mai susceptibile de a vă menține sănătoși. Fumatul, activarea fizică și menținerea unei greutăți corporale sănătoase sunt factorii de stil de viață care prezintă cea mai puternică relație cu sănătatea.

pierde macrocomenzile de numărare în greutate semnele de ardere a grăsimilor

Pierde macrocomenzile de numărare în greutate dvs. Dacă ați lovit toate macrocomenzile, dar fumați și beți mult, probabil că nu vă veți îmbunătăți rezultatele de sănătate. De asemenea, consumul total de energie alimentară adică, câte calorii consumați în fiecare zi este cel mai important factor atunci când vine vorba de pierderea în greutate, de câștig sau de întreținere. Dacă vă gândiți sau găsiți macrocomenzile de numărare vă ajută să vă țineți cont de calitatea și cantitatea dvs.

Cu toate acestea, dacă găsiți că urmăriți macrocomenzile, vă stresați sau mizeriați, probabil că nu este pentru dvs. Există multe strategii dietetice diferite și singurele care funcționează cu adevărat sunt cele care lucrează pentru dvs.

pierde macrocomenzile de numărare în greutate pierderea în greutate hiv pozitivă

Dylan MacKay este profesor asistent în cadrul Departamentului de Științe Comunitare în domeniul sănătății de la Universitatea din Manitoba, procuror clinic la Centrul George și Fay Yee pentru inovare în domeniul sănătății, și un consilier de expert la EvidenceNetwork.